خطوط خدماتی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. پنل اس ام اس
  4. chevron_right
  5. خطوط خدماتی
خط خدماتی,خدماتی سازی خطوط,شرایط خطوط خدماتی پیامک,دریافت خط خدماتی رایگان
folder_openپنل اس ام اس

تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی چیست؟

 خطوط خدماتی به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده میشود و متن پیامک های جنبه تبلیغاتی ندارد،شماره هاي خدماتي  متعلق به شركت ها، دفاتر و سازمانهايي است كه پيامكهايي با محتواي خدماتي، مشخص و در محدوده كاري همان مجموعه براي مخاطباني شناخته شده كه خود درخواست دريافت اين پيامک ها را داده اند (مانند کدفعال سازی و وریفای شماره موبایل) ارسال مي كنند و محتواي آن اطلاع رساني و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

اما خطوط تبلیغاتی ، خطوطی هستند که با آنها اقدام به ارسال پیامک به شهر ، محدوده و … پیامک ارسال می شود،هرگونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتي محسوب مي شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطباتي كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامک ها را داده اند امكان پذير نيست.

بعد از ارسال تعهدنامه به اپراتور معمولا یک هفته الی یک ماه بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

مراحل خدماتی سازی خطوط

1_ پس از خرید پنل اس ام اس و فعال سازی خط اختصاصی شما، فرم را به صورت کامل تکمیل کنید، بر روی سربرگ باشد، دارای مهر و امضاء باشد، یک نمونه پیامک در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود.(فرم ها را از انتهای همین صفحه دانلود نمایید)

2_ پس از تکمیل مدارک، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی تنظیمات< خط خدماتی بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد.

3_ پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به “منتظر ارسال اصل مدارک” لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد.

4_ پس از اینکه خط خدماتی شد، وضعیت آن به “خدماتی گردید” تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.

دلایل غیر فعال شدن خط خدماتی

  • پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد.
  • کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند.
  • مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد.
  • کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید.

شرایط خطوط خدماتی

شرایط دریافت خط خدماتی

توجه فرماييد ارائه تمامي موارد ذيل جهت خدماتي شدن خطوط الزامي مي باشد :

  • دقت نمایید قبل از آپلود مدارک، سفته را به صورت فیزیکی ارائه نمایید.

  • خدماتي شدن خطوط فقط براي اشخاص حقوقي كه داراي شناسه ملي و شماره ثبت مي باشند، امكان پذير است.

  • ارائه تعهدنامه تكميل شده فايل پيوست، در سربرگ شركت يا سازمان به همراه مهر و امضاي صاحبان امضا.

  •  کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده ارائه گردد وبه صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

  • در فرم تعهد نامه شناسه ملی وشماره ثبت مطابق با ” سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور ”  ثبت گردد.

  • اطلاعات مدیرعامل شرکت و نماینده شرکت به دقت تکمیل شود.

  • در فرم تعهد نامه بصورت کامل آدرس شرکت ، درج شده باشد.

  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهد نامه الزامی میباشد.

  • در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتواي پيامك خدماتي” حتما بطور كامل، واضح و دقيق توضيح داده شود و از درج ” اطلاع رساني” بصورت ناقص خودداري نماييد.

  • توجه نماييد در تعهدنامه قسمت مربوط به ” جامعه هدف” بطور واضح و دقيق مشخص شده باشد. بعنوان مثال درصورتيكه جامعه هدف شما مشتريان يك سايت يا يك اپليكيشن مي باشند، حتما نام سايت و يا اپليكيشن در اين قسمت درج شود.

  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره هاي مخاطبين(همراه اول) در فايل اكسل ودر یک ستون قرار داده شود.

  • ارائه عكس از صفحه “ سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور ” الزامی میباشد. نمونه نیز درانتهای همین صفحه قرار گرفته است.

  • آدرس ايميل مندرج در تعهدنامه حتما بايد سازماني بوده و ايميل هاي yahoo ،gmail و… مورد قبول نخواهند بود.

  • ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد.

  • در فایل اکسل احراز هویت و تعهدنامه ستون محتوای پیامک ، توضیحات در مورد کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام گردد و از درج ” اطلاع رسانی” و امثالهم خودداری فرمایید. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور جهت اپلیکیشن ……………… ( نام اپلیکیشن مشخص باشد) و…
  • دقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد.

  • هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد.

  • درج نام كامل كاربر به عنوان مثال : (دانشگاه (نام واحد درج شود) – مدارس) بطور كامل الزاميست.

  • حجم تصویر فایلها میبایست زیر ۴۰۰ کیلو بایت باشد.

  • ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال که میبایست بصورت فیزیکی ارسال گردد.
  • درنظرداشته باشید در صورت عدم ارسال سفته مراحل خدماتی شدن انجام نمی گردد.

خط خدماتی,خدماتی سازی خطوط,شرایط خطوط خدماتی پیامک,دریافت خط خدماتی رایگان
خط خدماتی

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور ۱۰۰۰

توجه داشته باشید نکته مهمی که در رابطه با خطوط خدماتی 1000 وجود دارد فرم تعدنامه میبایست به صورت فیزیکی و در دو صفحه بدون مهر و امضاء نماینده ارسال نمایید، تا برای ارجاع به اپراتور جهت بررسی اقدامات لازم انجام گردد.

 برای هر شماره درخواستی باید لیست شماره های مشترکین که به آن ها پیامک خدماتی ارسال می شود اعلام گردد. صرفا شماره مشترکین مدنظر است و درحال حاضر هیچگونه اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمنا هر زمان اپراتور آپدیت لیست را بخواهد می بایست ارسال فرمایید.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور ۵۰۰۰۱

درخواست هايي با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتي نمی شوند.

درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود.

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور۵۰۰۰۴

ارائه تصویر كارت ملي مديرعامل، نماينده مديرعامل يا نماينده قانوني شركت كه در تعهدنامه معرفي شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..

در خصوص صندوق هاي قرض الحسنه، شركت هاي بورس و ….. ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در صورتيكه ليست شماره موبايل هاي مخاطبين تغيير مي كنند بايد ليست موردنظر در ابتداي هر ماه بروزرساني شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

در مورد درخواست رنج شماره براي سازمان ها و دانشگاه ها و ……. توضيح كامل كاربري و تفكيك شماره ها بر اساس شعبه ها و ….. الزامي مي باشد.(به عنوان مثال ٢٠ شماره براي دانشگاه يا سازمان با يك كاربري امكان پذير نيست)

مطلقا ارسال تبليغات با شماره هاي خدماتي مورد قبول نمي باشد، حتي شماره هاي بانكي

نکات اختصاصی مربوط به اپراتور ۰۲۶-۰۲۱

خرید خط ۰۲۱ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد.

ارائه سفته به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است.)

نکته مهم:

  با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند درخواست ها بر اساس تقدم ارسال از سوی نمایندگان، برای اپراتور فرستاده می شوند و پیگیری مکرر آن ازشرکت، تاثیری در روند نخواهد داشت.

درخواست خط خدماتي شما پس از ثبت توسط كارشناسان بررسي شده و در صورت نقص در مدارك در قسمت توضيحات علت نقص به صورت كامل شرح داده ميشود ﻟذا توضيحات كارشناسان را به صوت دقيق مطالعه نموده و می توانید درخواست خود را از طریق سامانه ،بخش درخواست خط خدماتی پیگیری و وضعیت را مشاهده نمایید.

در صورت تاييد درخواست خط شما توسط كارشناسان ، وضعيت آن به تایید اولیه تغيير خواهد یافت ودر صورتیکه اپراتور تایید کند به وضعیت تایید نهایی تغییر پیدا میکند و خط خدماتی خواهد داشت.

تمامی نمونه های فرم ها در اینجا ارائه شده است.

 

برای آموزش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.

امیدوارم این مطلب مفید بود باشه اگر سوالی درباره خدماتی سازی خطوط داشتید در همین صفحه دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید تا به شما کمک کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

اشتراک گذاری مقاله:

تگ ها: , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
افزونه پیامک ووکامرس
نوشتهٔ بعدی
ارسال پیامک براساس کدپستی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


4 + سه =

فهرست