راهنمای جامع پنل های نمایندگان
SMS Panel
قیمت گذاری کاربران و نمایندگان
در سامانه جهت قیمت گذاری تعرفه ارسال پیامک یک قیمت پایه وجود و یک تخفیف ویژه که می توانید به کاربری اختصاص دهید
برای تعیین قیمت پایه از بخش مدیریت و تنظیمات وارد قسمت قیمت گذاری پیامک شوید و یک تعرفه پایه برای کاربران و نمایندگانتان تعیین نمایید.
توجه داشته باشید قیمت وارد شده در این بخش قیمت پیامک فارسی اپراتور ۱۰۰۰ می باشد و تعرفه ارسال با دیگر اپراتورها در ضرایب تعيين شده در پایین همین بخش ضرب می گردد و به صورت خودکار توسط سیستم محاسبه می شود.
برای اعمال تخفیف ویژه پیامک برای کاربر و نماینده وارد بخش کاربران شوید و سپس کاربر مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه ویرایش کلیک نمایید.
حال در قسمت “تخفیف ویژه” تخفيف مورد نظرتان را اعمال نمایید. برای محاسبه تعرفه کاربران و یا نمایندگان می توانید از فرمول ساده زیر استفاده کنند.
تخفیف ویژه – قیمت پایه = تعرفه ارسال با اپراتور ۱۰۰۰
ضریب * تخفیف ویژه – قیمت پایه = تعرفه ارسال دیگر اپراتورها
در صورتی که به صورت دستی تخفیفی برای کاربر و یا نماینده در نظر نگیرید به صورت خودکار بر اساس جدول زیر تخفيف در هر بار شارژ حساب اعمال می شود.
محاسبه سود پیامک
بلافاصله پس از شارژ حساب توسط کاربران، نمایندگان و یا کاربر نماینده شما سود حاصله با توجه تفاوت تعرفه پیامک محاسبه و به حساب کاربریتان اضافه می شود و پیامکی نیز حاوی مبلغ سود برای شما ارسال می شود.
تراکنش ها
در بخش تراکنش ها می توانید کلیه تراکنش های انجام شده بر روی حساب کاربرانتان را مشاهده نمایید و آن ها را بر اساس روش پرداخت، وضعیت، بازه زمانی و … تفکیک نمایید.
درخواست شارژ از طریق کارت به کارت و یا پرداخت بانکی کاربران
در صورتی که کاربری برای شما درخواست شارژ از طریق کارت به کارت و یا پرداخت بانکی ارسال نماید.
این درخواست در قسمت درخواست شارژ در بالای پنل قابل مشاهده است و با کلیک بر روی آن می توانید جزئیات در خواست را مشاهده کنید و درخواست انجام شده را تایید و یا حذف نمایید.
پس از تایید مبلغ مورد نظر به تعداد پیامک از حساب کاربری شما کسر و به حساب کاربر اضافه می گردد.
انتقال موجودی داخلی
با استفاده از این امکان شما می توانید به صورت دستی مبلغی را از کاربر کسر و یا به حساب وی اضافه نمایید. برای انجام این کار در قسمت کاربران در جلوی هر کاربر روی گزینه انتقال موجودی کلیک نمایید.
توجه داشته باشید در این قسمت مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته نمی شود و حساب کاربر به همان میزان شارژ خواهد شد.
ثبت ترمینال
با مراجعه به سایت behpardakht.com و انجام کلیه مراحل ذکر شده می توانید درگاه اینترنتی ثبت نمایید. و سپس می توانید مشخصات درگاه ثبت شده را در بخش “تنظیمات مدیریتی” ثبت کنید.
پس از ثبت درگاه در صورتی که کاربر قصد شارژ حساب کاربری خود را داشته باشد و شما دارای موجودی کافی باشید کاربر به ترمینال شما هدایت می شود.
لازم به ذکر است اگر ترمینالی را در این بخش ثبت نکنید و یا موجودی شما برای شارژ حساب کافی نباشد کاربر به صورت خودکار به درگاه ما با عنوان “شارژ پیامک” متصل می گردد و سود شما محاسبه و به حساب کاربریتان واریز می گردد.
ثبت دامنه
با مراجعه به بخش “تنظیمات مدیریتی” دامنه سایتتان را بدون هیچ پیشوند و پسوندی و بدون ساب دامین ثبت کنید.
به طور مثال اگر آدرس سایت شما https://pishro-sms.ir/ است در این بخش فقط pishro-sms.ir را با حروف کوچک ثبت نمایید.
در صورتی که سایتی برای معرفی سامانه داشته باشید می توانید درگاه ورود به پنل را بر روی ساب دامین ست کنید برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را طی نمایید.
سی پنل | cpanel
وارد سی پنل شوید و گزینه Zone Editor را انتخاب نمایید.
در صفحه باز شده دامنه مورد نظرتان را انتخاب کنید و یک A Record با مشخصات زیر ثبت نمایید.
Name: sms.example.com
Address: 188.0.240.110
اگر سایتی برای معرفی ندارید سامانه ندارید دی ان اس های دامنه خود را به صورت زیر تعریف کنید.
Name Server:ns1.ippanel.com
Name Server:ns2.ippanel.com
همچنین در این قسمت شما می توانید تعیین کنید که کاربرانتان پس از خروج از سامانه به چه صفحه ای هدایت شوند به طور مثال اگر قصد دارید کاربرانتان پس از خروج از ساب دامین سامانه sms.example.com به سایت شما یعنی https://example.com هدایت شوند کافیست آدرس سایت خود را در بخش “لینک خروج از دامنه” وارد کنید.
در این بخش می توانید قسمت “ثبت نام آنلاین سامانه و همچنین نمایه لوگین” را فعال یا غیرفعال کنید و با کلیک بر روی گزینه + “انتخاب نمایه ورود به سایت” تصاویر درج شده در صفحه اصلی پنل را تعیین نمایید.
تغییر لوگوی پنل و بنر کنار صفحه
در این بخش میتوانید لوگوی اختصاصی خود را در بنر کنار صفحه قرار دهید.
ایجاد کاربر
برای ثبت کاربر جدید به دو روش زیر می توانید اقدام نمایید.
الف) ایجاد کاربر از پنل نماینده؛ برای ایجاد کاربر وارد بخش “تنظیمات مدیریتی” شوید و بر روی گزینه “کاربران” کلیک نمایید حال در صفحه باز شده بر روی گزینه “جديد” کلیک نمایید.
ب) ثبت نام آنلاین کاربران: برای راه اندازی قسمت ثبت نام آنلاین وارد بخش “تنظیمات مدیریتی” شوید و در قسمت تنظیمات بسته ها” بر روی گزینه “جديد” کلیک نمایید.
در صفحه باز شده نامی برای بسته مورد نظر خود انتخاب کنید و هزینه بسته را در بخش “قیمت” وارد کنید در بخش “تخفیف پیامک” در صورت تمایل “تخفیف ویژه پیامک” کاربران ثبت نامی بسته مورد نظرتان را وارد کنید همچنین با استفاده از گزینه “ترتیب نمایش” می توانید با قرار دادن اعداد، ترتیب قرار گیری بسته ها در قسمت ثبت نام آنلاین را مشخص نمایید .
با استفاده از گزینه “تعداد روز انقضا” می توانید برای بسته های مورد نظرتان تاریخ انقضا تعیین کنید در صورتی که در این بخش مقداری وارد نکنید بسته شما “نامحدود” خواهد بود.
در صورتی که کاربری از قسمت ثبت نام آنلاین در پنل شما نام نویسی کند، حساب کاربری وی منفی خواهد شد و کاربر می تواند وارد بخش عملیات حساب شود و بر روی گزینه “خرید پنل” کلیک نماید.
اگر شما ترمینال ثبت کرده باشید هزینه پنل به حساب بانکی شما واریز می گردد در غیر این صورت حساب کاربری شما شارژ خواهد شد. شما می توانید در قسمت انتقال موجودی” هزینه پنل کاربران ثبت نامی را کم یا زیاد کنید.
نکته مهم: پیامک مشخصات، کد تاییدیه و … از پنل شما ارسال می شود و در قسمت “گزارشات ارسال” بخش “گزارشات ارسال سیستمی” قابل مشاهده است و شما باید همواره شارژ کافی برای ارسال پیامک داشته باشید.
خطوط اختصاصی کاربران
جهت اختصاص خط وارد بخش “کاربران” شوید و جلوی هر کاربر بر روی گزینه “خطوط” کلیک کنید.
و خط مورد نظر را برای کاربر بیفزایید.
ویرایش اطلاعات تماس
در بالای کلیه پنل های کاربری گزینه ای با عنوان “اطلاعات تماس و حساب ” می باشد که نماینده می تواند اطلاعات مورد نیاز را برای نمایش در پنل کاربران وارد نماید.
برای انجام این کار کافیست وارد بخش “تنظیمات مدیریتی” شوید و در قسمت “اطلاعات تماس کنید و بر روی گزینه “ویرایش” کلیک نمایید.
(لازم به ذکر است کد های Html در این بخش پشتیبانی میشود)
مشاهده پیام های ارسالی کاربران
وارد بخش “گزارشات ارسال” شوید.
در صفحه باز شده در قسمت “نام کاربر” شناسه کاربری مورد نظرتان را وارد نمایید.
برای مشاهده کلیه پیامهای ارسالی کاربران کافیست به جای نام کاربر از کلید واژه ستاره * استفاده نمایید.
مشاهده پیام های دریافتی کاربران
وارد بخش “پیام های دریافتی” شوید.
در صفحه باز شده در قسمت “نام کاربری” شناسه کاربری مورد نظرتان را وارد نمایید.
برای آموزش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.
اگر سوالی درباره پنل اس ام اس و نمایندگی پنل اس ام اس دارید در انتهای همین صفحه به اشتراک بگذارید تا به شما کمک کنیم.